Monday, September 14, 2009

飯後詳飲

 


hehe 貪過癮幫個blog 轉個新look
整完覺得好姣呀哈哈


2009-09-04 (Friday)


最後一見與the leung's 見面喇
睇完中醫.. 呢晚係我瘋狂食野之夜呀
過埋今晚就要認真戒口喇!!


食完飯the pang's 上左黎飲酒呀
食飯果陣試完枝勁似跌打酒味既竹葉青後
媽咪話叫佢地上黎俾正野佢地試哈哈


 



之前飲我都唔覺得咁難頂架..
點解今次飲會咁難入口既呢???


我地兩個今年名正言順可以飲酒喇哈哈哈


哇媽咪你睇下你........... 個big tummy
其實我已經好好好眼訓哈哈


我地眼神咁一致望緊咩呀?


佢地話要鋤dee 呀! 我緊係即刻拎啤牌俾佢地啦


死人彭子咕又影我個咀!! 究竟我個咀有d 咩野咁好影呢????
姑姐同我講緊咩呢? 我已經唔記得左喇


 


 


 


No comments:

Post a Comment