Saturday, September 5, 2009

小毛病

 


大把野未update


前日去左睇西醫... 睇個一直困擾住我既痛楚
點知一睇就出事.. 發現了一個好常見的毛病
進一步的結果要待3-4個星期後去再睇下先知
(當然3-4個星期後已經返左美國, 要係當地搵醫生睇)


如果係好的話就會自己好返..
如果touch wood 咁唔好彩就要醫生幫幫手搞搞佢喇
其實都幾擔心的.. 因為唔知佢會係點樣
唔知醫生幫幫手之後會唔會遲d 又係返度


今日去左睇個好貴既中醫
中醫話佢地又唔同叫法, 好耐心咁解釋我知
而我又衰因為1d 事炆到睇醫生
我唔係擔心所以咁既樣, 而係因為某d 事搞到我今日咁炆!!


醫生話只要按時食藥同介口就會慢慢好返
唔可以食高蛋白質既食物! 因為唔可以過份有營養
包括: 牛奶, 牛油, 蛋, 芝士, 豆漿, 牛肉, 雞翼, 可樂, m記, pizza
其實我都唔知我返去可以食d 咩啦!
因為我每朝早餐都一定會飲牛奶食cereal..
又會好鐘意飲starbucks 既frappuccino mocha..仲有勁鐘意食雞翼..
依家真係唔知可以食得d咩...


算啦想好返就要聽話!!


 


 


1 comment:

  1. 嘩........都好多野要戒口WOR!!
    [版主回覆09/06/2009 03:05:00]YES AR

    ReplyDelete