Thursday, September 3, 2009

漫步尖東海傍



今日係玖玖玖。但願人長久!

2009-09-03 (Thursday)

同軒軒, 綠雞食完lunch 之後... 我又出城喇!

係我回港to do list 入面, 有一項係勇'廠'( 我醒唔起個字點寫) 尖東海傍
因為呢個地方真係充滿左太多快樂但依家諗起係痛苦既回憶!
由十二月返黎果次就話要克服佢! 但果陣我做唔到....
今次點都要正視下佢呀!

今日見距離下一個節目仲有個幾鐘時間
咁就行下影下相啦!!

唔知幾多年後, 可能唔可以咁「遠」距離望住hk island 架喇




太耐無行過.. 海傍既地下好似唔同左


是日曬到不得了!!!! 但吹住海風都幾舒服








曬得滯.. 呢入去避下先


(飲既時候點都估唔到呢杯會係我最後一杯奶類飲品...)
睇住雜誌。望住個海飲野真係好正


唔經唔覺坐左好耐.. 要快d 行喇!








其實海傍真係一個好正既地方
好空曠好好風好舒服 (當然係weekdays 先會咁覺得啦)




我係咁嗌曬.. 呢三個人仲曬仲熱!





今日天色非常好!







好喇.. 準備搭最快既過海交通工具喇!




No comments:

Post a Comment