Tuesday, September 29, 2009

I ♥ SHOPPING!

 


對上一個weekend 兩日都出左city 同媽咪行街
返黎影相影得太少.. 完全係唔想影相
連帶部大機出街既動力都無呀...


同埋報大學d 野都幾麻煩呀! 就快要交application
我又乜都未搞掂.. 唉


2009-09-26 (Saturday)


食飯之前同左媽咪去左5th avenue 行街
去過NYC 既你地都應該會知, 5th avenue 全部都係名店


呢間apple store 入面好high tech 架.. 仲勁多人添!!


天氣其實唔太好.. 仲好凍.. 得十五度


行行下街見無野做就影下相


睇過bride war 同home alone 既都知道呢度係邊度
The Plaza! 不過都無入過去



好好好臭既馬車! central park 周圍都有.. 真係勁臭
無人打理.. 又唔知佢地收工果陣收埋d 馬去邊度..


搭subway 去union sqaure 果邊.. 今晚係果邊食飯!
唔好以為subway 好乾淨. 只係呢架車比較新
佢同parie d tube 完全無分別架


2009-09-27 (Sunday)


呢日我地又出去行街
買完想買既野我地就去左starbucks 飲coffee


主要買係因為我有15% off 買american eagle 既野
買左一大袋.. 我地一家三口人人有份


都唔知你呢個係咩野表情


我返黎有無肥到? 係輕左但好似又唔覺咁




又搭subway 去union square 哈哈
今晚又係呢邊食飯!


 


出blog 之日媽咪已經離開左NYC 去LA.. 再返香港喇!


 


1 comment:

  1. 祝你哋一家中秋節快樂呀!
    [版主回覆10/03/2009 08:48:00]you too!! 不過媽咪返左香港喇, 聽日會係好lonely 咁過

    ReplyDelete