Saturday, September 5, 2009

farewell me



up 得咁慢既原因係我出埋呢篇真係無咩野可以寫喇!

2009-09-05 (Saturday)

最後一次出去玩喇!
最後一日既最後一次就緊係留俾我班好朋友喇!!



今日同kawaii 行左好多好多個鐘頭街
買到自己想買既野好開心呀! 我行得好滿足呀

行到咁上下就join 埋三位男士食飯!
好姊妹machi 都黎左同我地食飯呀!!
識左個新朋友.. 就係靠佢帶動左成餐飯既氣氛哈哈

食完飯緊係唔咁快返屋企住啦! 我都唔捨得走hehe



同你地一齊真係好開心!! 縱使今日唔齊人


好姊妹... 相信若干年後我地都仲可以影到隕一模一樣既相!!
allison 下次要有埋你係張相入面!!!!


生日過左成個月都仲有禮物收哈哈
多謝好姊妹呢樣貼心既禮物.. 返到去咁乾燥既天氣呢枝野就大派用場喇


今日見hogap 最主要既原因係佢話有禮物俾我!!
都未開我就估中左係咩野黎啦哈哈


wow 多謝你呀hogap!!!! 幫我慳返唔少呀哈哈


好開心好開心好開心
同時又好唔捨得.... 我地要十二 月先可以再見面喇







No comments:

Post a Comment