Sunday, September 20, 2009

recently..

 


回來紐約後, 好忙!
每日早起加jetlag 未清.. 我11點前必定訓著


今年既schedule 其實都幾好
返7:15 放12:12.. 係就係要5點半起身
不過好似時間多左, 多d 時間做自己野
同埋唔洗朝朝搭個半鐘巴士返學因為姨丈車我!


加上今年d 班全部都好重要
最後一年high school.. 出年就升college 喇
只好今年努力更多可以去到間好好既大學!


返香港收到好多好多大利是..
返黎都收到份大禮



我所有呢個牌子既首飾都係姨媽贊助.. thanks


返香港之前睇左catalog.. 見到呢樣新出品好靚



雖然呢個唔係我心目中的那個. 不過你知啦
愈大愈貴.... 呢個都應該唔平啦...真係傻架咩


anyways, thanks 姨媽! 真係唔洗對我咁好..
我依家真係好怕人地為你做好多野你要報答佢地
咁多人對我好送野俾我.. 咁我第日出黎做野咪有排要報答?
不過我咁諗唔代表我對人唔好架哈哈哈


好多野唔食得.. 呢晚自己試煮呢隻汁既意粉
因為之前我勁懶倒罐罐頭cream soup 撈意粉食架..
不過依家唔食得奶同蛋.. 姐係cream 都盡量唔好意..
end up 呢個都oo 地k 啦! 好多進步空間


返黎淨係唔好天左兩日.
日日都陽光普照!!


係back yard 發現呢隻不知名的花


它破了.. 話我知要忘記了


呢晚梅菜'derk'梅頭豬肉
前一晚專登打俾姑姐問佢點整架哈哈


點知我'derk' 得太爛喇.. 無左果種一粒粒的感覺
搞到好成碟唔好食嚕.. 不過已經好過我家賓賓既果款架喇哈哈


 


16/9 媽到港喇! 變得更唔得閒
不過影得太少相....


 


No comments:

Post a Comment