Tuesday, September 22, 2009

Woodbury Common Premium Outlets

 


2009-09-19 (Saturday)


今日同媽咪去woodbury.
每次佢黎都去.. 主要係因為佢可以渣車哈哈


新gps 出動喇! 今次佢話一個鐘就可以到
上次用個舊既.. 兜路兜到痴哂線. 成兩個幾鐘先去到!!


呢條叫george washington bridge


我地既目的地就係呢度喇


成個shopping 過程一張相都無影過.. 因為拎住好多野!
呢張都係行完哂回程果陣影架喇


等緊媽咪開truck 擺我地d 戰利品


返黎美國之後我真係影得勁少相.. 無野好影


睇下我地買左幾多野哈哈
當然唔係全部都係我地架啦! 有好多bb 衫


渣車返city 同表哥食飯囉!




今日天氣幾靚~~ 完全無雲架


開始日落喇


呢度既sunset 係好靚架! 個太陽勁大架!
不過到依家我只係見過一次. 仲要係highway
知道邊度有靚日落睇得黎又無得渣車.. 拎左license 先搵啦


幾靚~~~


 


今日初一.. 媽咪要食齋..
表哥帶左我地去間western vegetarian restaurant 食飯
又幾好味架wor d野.. 全部都係organic 再唔係就係home made
好fresh 又唔貴! 可以再返去食!


No comments:

Post a Comment