Thursday, September 3, 2009

接立言放學



2009-09-03  (Thursday)

 呢一日真係做左好多好多野!
早起身真係有佢既好處既.. 不過對我呢d 無4點都唔訓既人黎講
真係玩陣就無哂精力.. 睇黎我已經唔係一個年青人!

過海就係因為去搵我個表姨甥仔
今日去左接佢放學呀!
好彩姨媽口密無講俾立言知姐哈哈
佢見到我同佢阿婆果陣不知幾興奮係咁跳呀!!!



買左禮物俾佢. 睇下佢幾咁開心



best shot of the day... of the week 添呀!!



睇下佢拎住唔肯放






行行下仲扭左隻thomas 蛋俾佢.. 不過我唔知果架叫咩名
我淨係識thomas, toby, gordan 架咋... 全部都係跟立言學既-.-



d 英文文法上出左問題啦



開始進入瘋狂狀態!


買左三樣野俾佢.. 睇下佢幾咁開心!!!!



睇黎佢好鐘意呢個波






阿婆叫飲湯.. 姨媽你真係殘左好多呀!!! 快d 保保佢啦




叫佢做乜就做乜呀!


hug 又得, 錫又得, 豬咀亦得!!


仲豬多幾張俾我睇添呀哈哈哈
表姐見到真係想殺死我!! 唔係丫豬咀幾得意呀


跟住佢叫我同佢玩.. 但我其實已經好眼訓
就叫佢砌1-0, a-z 俾我睇! 明玩佢哈
因為我真係倦到訓左係地下


成個下午連夜晚都spend 係立言度
表姐返黎食埋飯我地就去左呢間明星開既甜品鋪


呢個係用北海道牛奶整既mango pudding..
亦都係我食過有史以黎最貴既mango pudding!!! 細細杯都要27蚊
although 佢又真係幾滑幾好味既.....






No comments:

Post a Comment