Monday, August 31, 2009

雜不甩 x 朋友聚會 (updated)



出blog 之日我已經安全返到new york 喇
有好多相積埋未upload 打blog.. 再唔打就唔記得d details

2009-08-31 (Monday)

粉紅三文魚之夜

八月既最後一天有位人兄約我食飯
因為聽日開始佢要返晏喇

呢個地方, 本來第一次唔應該係同佢黎哈哈哈
不過算啦.. 都話過拍拖一散所有承諾都會變成垃圾!!

我已經唔多記得d 食物既全名
呢個係酥皮lobster 湯


今日lin 爺誠邀我去食飯呀!!!


黑椒汁的牛仔骨


我呢個係用錫紙包住既


smoke salmon tomato 意粉


呢晚我地講左好多野.. 乜都講
好多都圍繞住我地呢班朋友既事
其實有時都諗自己仲會唔會同呢班朋友一齊玩
姑終佢地都係前度的朋友.. 唔係因為佢我唔會有機會識到佢地
但呢班朋友真係好好.. 佢地話我傻點解會咁諗
果然, 返黎香港之後都成日見仲一齊玩得好開心



是晚唔記得影合照... 算啦我地12月先影返啦哈哈


多謝lin 爺餐飯hahaha

2009-09-01 (Tuesday)

粉嶺一天遊

今日個個都返學.. 一出街見到好多人著校服
我都好想著校服返學呀哈哈!!

下午去左麻麻屋企食飯
好可愛既麻麻最近經常向姑姐埋怨
話我返黎先見得果幾次.. 又唔識搵下佢食野
即刻打去約佢呀哈哈哈

食完去冷鋪搵姑姐!
今晚上佢度食飯.. again!!

阿欣買左dessert 上黎食飯.. 我有份得益soo good


cheese cake 款好好味.. chocolate 果個太漏


不過呢晚之後真係幾嬲
如果你下次再係咁到我想用粗口鬧你呀!!

2009-09-02 (Wedday)

新顏色

朝早先去睇醫生.. 想知咩野事就去呢度睇啦! >>> 小毛病
跟住我就去左補color 喇.. 新陳代謝快..
只係兩個月我頭頂既頭髮已經開始冒黑色出黎喇

今次染返個深色少少既啡金


搞掂就去九龍城同阿婆食飯
姑姐姑丈帶埋阿麻出黎食.. 因為麻麻話要見下阿婆
兩個都係八十有多既老人家
不過麻麻就以為自己後生過阿婆好多
成日都叫阿婆小心d.. 阿麻你都要小心先得架!!
你都唔細個喇哈哈.. 我見到佢咁講真係笑死

2009-09-03 (Thursday)

久違的你們

今朝早少少起身返中學拎返張LCCI cert
好彩pass 左咋... 我呢個PA 小蠢才真係險呀!!
拎完就緊係等佢地放lunch 一齊食飯啦

軒軒同綠雞係中學時期既好朋友
未返黎之前成日話出黎飲野點知一次都無飲過
係我既問題啦! so sorry.....

去左食好平好平既韓燒












食完我仲有地方去.. 所以同軒軒一齊搭返K車去火車站!!








與你們好似少野講左好多! 哎也....




No comments:

Post a Comment