Saturday, August 29, 2009

QINGDAO TRIP Day 3 (I)



BACK TO QINGDAO TRIP Day 1
                   QINGDAO TRIP Day 2

2009-08-29 (Saturday)



今日天陰陰呀! 仲好大風我覺得好凍 (因為我帶既全都係短褲)
同埋我勁辛苦呀好m 痛又無帶藥黎
呢個trip 準備不足呀.. 我帶少左一套衫又無帶藥

今日繼續sightseeing..
包左架私家車! 可以去d 無咁就腳既地方

首先司機uncle 車左我地去石老人浴場 (=beach)


見到我地督住果個島就係石老人喇
傳說有一位老漁夫,因女兒被龍王搶去,
老漁夫便矗立海邊翹望呼喚,久之變成礁石,故名“石老人"。 」


你睇下我個樣殘到.... 個肚全日凍冰冰好痛腳好痺


下一站我地上左嶗山..
本來呢果度好靚架.. 不過上到去落勁大雨同埋超凍
我地都唔想再行同埋我好辛苦痛到溫溫鄧鄧
所以我地就上返車落下去另一個地方

我係嶗山唯一影既相


再下一站我地去左青島啤酒博物館


其實都無乜野睇..


你睇下我個相... 真係痛到飛起....


以下相片令人不安





都唔知點解會有張咁核突既相




有啤酒試飲.. 每人都有一小杯


我又唔飲唔出佢有d 咩野分別


呢間叫醉酒小屋.. 你入去會感受到醉酒既感覺
其實入面只係得一個斜坡仔
但唔知點解真係有wing wing 地既感覺
(可能係因為我本身已經痛到暈暈地.....)


兩位媽咪都玩得好開心


我媽出黎都仲笑緊


玩完都三點幾.. 我地都未食晏
叫司機車我地去d 平民化既地方食野


食完飯我地就去左呢間天主教教堂


因為爸B 果邊既屋企人都係天主教徒
所以姑姐好想去影下相俾麻麻睇
可惜佢內部裝修.. 我地無得入去




睇完呢個見無咩野再好行我地就返酒店訓覺囉
其實今日所有車程我全部用哂黎訓覺
可能因為d 藥.. 又可能係因為好痛..




No comments:

Post a Comment