Friday, August 14, 2009

貴到傻的buffet 之旅 PART 2

 


CLICK BACK TO 貴到傻的buffet 之旅 PART 1


 


個個都飽就係度傾下計啦!


又互影



好無聊! 哈哈


阿lin 同基哥抖左陣又去拎生蠔食喇!


極度狼吞虎嚥樣


睇下基哥個樣就知d 生蠔有幾好食啦!!


在座唔係個個好生蠔.. 但佢絕對唔係其中一個啦!!


佢好掛住佢其中一個缺席兄弟 - arlun
所以要拎佢張相出黎同佢合照..基哥仲要用蠔殼砌倫個樣出黎


放大d!! 其實佢係想同佢搭膊頭影相


仲要用燭光黎悼念佢.. (真係好無聊哈哈哈)


埋單喇! 叫waiter 埋我地影張相先~


阿lin 又發作喇哈哈.. 佢手上真係有條筆架!!


hogap 做咩笑到肚痛既???


佢地扮緊咩野???


咪就係扮d 唔知咩年代既pose 囉


轉個角度睇.. 佢地就埋個石像架!


玩到上條長電梯.. 其實係呢條電梯影相真係幾靚
不過就出眾左少少.......


自拍.. 不過唔見左渣機果個我!


落電梯又影過!! 終於都影到我..
不過曝光曝到我個樣完住白哂


 


我地既第一次! 食得好開心呀!!!


 


No comments:

Post a Comment