Friday, August 28, 2009

QINGDAO TRIP Day 2 (III)



2009-08-28 (Friday)


BACK TO BACK TO QINGDAO TRIP Day 2 (II)



下一站我地去左電視塔
青島都有個太平山, 而呢座電視塔就係坐落於呢度架喇

呢幅係申奧牆!


呢個就係電視塔喇
08年奧運既帆船賽事就由呢度發射去俾我地睇




可以上去睇風景..
不過唔好將佢用台灣101, 紐約帝國大廈, 多倫多既CN tower 比
因為完全無得比.. 佢入面係好簡陋
同埋big6 一貫作風 - 無乜燈光


可以睇到青島全景


呢部機真係搵笨架! 佢同d 望遠鏡機擺埋一齊
唔睇清楚d 真係會以為佢都係望遠鏡架!!
入1蚊係睇到超級電腦既風景圖囉
完全唔可以令到我地心曠神怡


諗住落返去走人架喇.. 但發現有條樓梯可以走上去
同帝國大廈一樣係網罩內吹風睇景..
真係勁大風好舒服架!


搵到拎住單反既香港人.. 緊係叫佢望我地影相啦! 唔該哂!!


叫司機放低我地係hotel 附近既jusco 佢就走喇
我地買完野就行返酒店..


呢個mall 全部都係名店


我地咁早返酒店係因為我等待睇日落
希望睇到尋日見到果個超大超靚咸蛋王!

不過as shown in the photo.. 好多雲呀


我地落左奧帆中心睇日落


媽咪呢個trip 經常show off 佢部新800萬像素電話


見到有羊肉串就買黎食啦! 點知係完全唔好味
唔同以前係深圳同北京王府井食街食果d.. 完全無得比!


結果太陽比d 雲遮住左.. 無得睇日落嚕...

咁就周圍再影下相啦!!


哈哈.. 我搞錯mode 影跳相.. 我個樣全部都係濛既.. 真失敗!!


返到房就影下出面既夜景
\



抖陣我地就出去食飯喇!!!


No comments:

Post a Comment