Monday, August 3, 2009

我的成年禮物

 


2009-07-31 (Friday)


切完蛋糕之後就係送禮時候喇!


多謝姑姐姑丈!!



多謝彭子咕,包包 同無出席既阿欣


仲有多謝大B 的free upgrade
縱使你不停咁叫我買月餅哈哈哈
你死心啦我點唔會幫你買架


謝謝契媽.. 黎食飯都要送禮哈哈
為我地帶黎飯後甜品!


呢兩兄弟借我個生日蛋糕過橋送禮俾大佬仔



食完蛋糕拆下禮物先! 超級好奇入面有d 乜


見到個'just for you' 心入面有d 乜野??


多謝姑姐姑丈..


因為我收到人生第一隻代表永恆既「石頭」戒指


係我叫姑姐幫我拆隻戒指出黎既時候,
大佬仔已經急不及待係麻雀table 上砌佢既生日禮物


而另邊廂, 有人向我求婚
有花有戒指.. 嚇得我一陣陣~~~~



在這個神聖既時刻, 張相竟然out focus
見唔到戒指, 卻見到包包個樣哈哈


最後當然來個kiss 啦


其實一切都係假既...表哥又點會向表妹求婚呢!!
如果我依家結婚我媽實殺死我都似!!!!


好喇, 到拆兩位表哥送我既禮物!



是一筒負片菲林同一個travel organizer
兩樣都係好貼心既禮物! 菲林與大佬仔送我既禮物簡直係絕配呀!


謝謝送我禮物既所有人!! 仲有d 利是呀哈哈


唔知點解份禮物會變左送禮既砌





砌完姑姐姑丈返屋企, 就係我地四小子打牌既時候
因為聽日我地入camp, 所以佢地黎sleepover 呀!


多謝同我講生日快樂既人
呢個十八歲我過得好開心!! thanks n love you all 


 


1 comment:

  1. WOW, 有鑽戒收 SUPER NICE AR!
    [版主回覆08/05/2009 13:48:00]haha 姑姐話佢咁多個姨甥/姪女 一到18歲就會有粒石頭仔收

    ReplyDelete