Saturday, August 29, 2009

QINGDAO TRIP Day 3 (II)





BACK TO QINGDAO TRIP Day 1
                   QINGDAO TRIP Day 2

2009-08-29 (Saturday)




返酒店熟睡左兩個鐘我地再出動去行下喇
我地由奧帆中心一直向我地未行過既方向走

我覺得夜晚靚d.. d 燈光配合得好好


原來呢度都有flags..


夜景加下圖既「超人死光」.. 全部都係光害既致命點


圓圈內的係天燈呀! 周圍都有人放天燈


呢位嬸嬸向我地sale.. $10/個
見咁抵我地就放啦!!
首先佢擺舊爉係天燈底.. 然後就叫我地每人渣個角
佢就點著舊爉等佢夠熱飛上天
點起就叫我地make a wish.. 我好貪心咁make 左3個wishes..
其實都係我今年d bday wishes.. wish they will all come true!


夠熱就睇住佢慢慢升上天.. 直到佢熄左為止


行到五四廣場呢d 旅遊景點緊係要影返張相先啦




然後我地就搭的士去左書仔介紹既呢間山東菜度食


本menu 好似本megazine
見到呢個封面就諗起尋晚個條超核突超難食既海參


連入面都似架!!
唔好睇佢本menu 咁精美.. 價錢真係算平
係香港你唔可能咁既價錢食到咁既野..呢個係big6 最大既好處!!


又叫左好多好多野食.. 睇下最大果兩樣食物
就咁睇都知佢會辣到飛起


我唔食辣.. 但又無理由唔試下!
所以叫人拎碗熱水俾我洗洗佢先食
好耐之前我地同the pang's 去深圳食毛家菜果陣都係咁架
d 野食辣到要過三碗水我先食得到!
一係就話佢真係勁勁勁辣.. 一係就話我真係完全唔食得辣啦哈哈


除左洗下先食係唔夠.. 要加埋啤酒先夠!!!
係big6 食野次次叫啤酒都要同佢講要好冰既
唔講佢真係拎d 暖既啤酒黎........


三位辣得之人食到咁既樣... 媽咪面通紅呀!!


姑姐話甜野可以解辣.. 真係得得地架wor


我好鐘意係拔絲xx.. 呢個拔絲apple 岩哂我!
但佢俾左碗熱水我地去浸d apple.. (要等佢變到外脆入軟)
平日係用凍水架麻.. 結果我用左飲淨既啤酒哈哈
好好味!!!!




食完我地散步回酒店! last nite
聽日就返香港喇!!




No comments:

Post a Comment