Friday, August 28, 2009

QINGDAO TRIP Day 2 (IV)



2009-08-28 (Friday)


BACK TO BACK TO QINGDAO TRIP Day 2 (III)

出發去食飯喇!!
今次我地問左reception d 人睇下佢地介紹邊間
佢地都係介紹左呢間離酒店不遠的酒樓
如媽咪所料.. 酒店d 人介紹得既都唔會係平既


big 6 唔係睇menu 揀送.. 係手指指揀既
呢d 咁重要既任務緊係留返俾負責俾錢既兩位媽咪s 啦!


而我地兩個就係度睇有d 咩係核突將佢影低
結果係我地個樣係最核突既哈哈哈


呢碟你請我都唔敢食!
都唔明點解自己七年前係北京夠敢試食炸蜢同炸蠍子


是晚豪食! 包左間房咁食!! 唔洗食二手煙yeah~~~~
叫左好多野食呀!


最特別都係呢條活海蔘! 成七十蚊一條架
我地揀左放湯.. 本來以為會好食啦
點知第一啖食落去.... 口感極差!! 滑san san 架...
味道都唔見佢好得去邊... 苦苦地咁囉.......


仲要剪成咁樣... 諗起都核突呀!!


睇下我地個樣就知佢難食啦!! 就知佢唔值同side 錢啦
我地仲叫左兩條添呀.... 結果只係食左兩啖


返到酒店緊係要善用酒店既資源
緊係要黎個bubble bath 啦!!


真係好舒服.. fu 住mask 咁浸....

大佬仔都好嘆架
佢話腳軟wor.. 姑姐就即刻幫佢按摩!!




聽日又要展開我地既sightseeing 喇
密切留意!!


No comments:

Post a Comment