Monday, August 10, 2009

肥死我地的超蠔晚餐 PART1

 


2009-08-08 (Saturday)


一年一度的生蠔宴又來囉!!
上年既生蠔宴係
大佬仔正日生日舉行


呢兩個希/熹今日襯啦


後尾發覺原來佢地同姑丈都襯 - 白tee, 卡其色短褲


我都唔記得點解自己笑得咁開心嚕


第一次係屋企搞既生蠔宴加重新入伙酒時誠邀過machi 黎
今次就請左另一好姊妹 KAWAII!



大佬仔幫契媽按完摩搞到佢鬼咁開心


仲有呢對成日拎我相機影相的情侶



搞掂哂d 野等齊人我地就開始開蠔喇


我地係批發度拎.. 係酒店食個d 蠔都係呢d 黎架
我地咁樣拎真係好抵! 不過要自己親身去拎囉
想像下我地係呢個焗到就快透唔到氣既天氣下
去工廠區拎完蠔再行去巴士站搭巴士係幾咁辛苦!
所以呢d 蠔真係得來不易!


就係咁樣同開蠔刀/餐刀開



然之後就用礦泉水食


我的既開蠔workshop 呀!


kawaii 第一次開蠔成功!


 


CLICK TO 肥死我地的超蠔晚餐 PART2


1 comment:

  1. 嘩, 好似好好味咁呀~~請問o係邊度買?有冇電話?
    [版主回覆08/31/2009 16:04:00]真係好好味架!!! 係批發度拎架.. 我地經好多手人訂所以無個批發既電話呀.. SO SORRY!

    ReplyDelete