Tuesday, August 11, 2009

蠔食之後

 


2009-08-09 (Sunday)


食完餐咁heavy 既第二日真係要食得清淡d既.....本來
但最後都係好heavy  我唔想重磅返去呀!!


不過尋晚可能食得太多生冷野同埋呢排食野好「立雜」
所以我肚瀉左好多次呀!!


同表姐一家食飯.. 阿婆都黎左
佢唔講我都唔知今日係表姐農曆生日!!


HAPPY LUNAR BDAY TO MY PIG COUSIN



近近地係屋企附近食就算喇
難得港島人走入新界


立言超級扭眼訓


彭氏也來跟我地食飯!!


你睇下佢雙眼dup 到


我到依家都睇唔到你同邊個似樣


有野睇就即刻醒神



你聽日就返學喇! 表姨希望你唔好再咁百厭哈哈


the hung's..


無張正經的!


最聽話就係叫你唱歌哈哈


唔想影相就呢埋


食完佢地同阿婆走先.. 我地就去左食甜品


自從甜品工房係大埔開左之後都無食過Rainbow
食左咁多年rainbow 睇住佢加價, 加到依家完全唔抵食
甜品工房又唔係真係平, 但起馬佢都有返d 特色
同埋食物既用料俾人既感覺係佢值呢個價錢!


有新野出, 又去試下囉!!





大圖: 極上牛奶布甸
下左: (唔記得左哈哈) 雜果xxx
下中: 京都本蕨百匯.. 呢個似百人一朱個d 甜品
下右: 好出名既紫葡之戀 



兩個希/熹都眼訓.. 係時候回家囉!!


 


 


No comments:

Post a Comment