Thursday, August 6, 2009

typhoon comes = mahjong time

 


2009-08-04 (Tuesday)


上年今日, 會考放榜
深刻既並唔係那個低分.. 因為預左要走人
深刻既係通左晚頂第二日胃痛到作嘔


而今日十點幾.. 當我仲係超級熟睡既時候
有位救生員打黎話三號波佢地執野走人
姐係話又來我屋企打牌囉


我粒超大暗瘡真係臭死怪!!


有個無聊人係咁拎我部機係度影字幕


就係呢個救生員聊我打牌同咁無聊影字幕啦


仲有呢位救生員


其實我地以前真係唔識打牌甚至唔多「好」架
d 大人打牌我地都甚少坐係隔離睇佢地架
但點解自從2008年年初一之後我地好似上癮咁既? 哈哈



打完牌就出發去姑媽屋企食飯囉!!




上電梯影


落電梯又影


約左昕昕係火車站拎手信
多謝你呀!! i love it sooo much!!!!



係火車都要玩一餐


一架完全唔睇得出佢有幾特別既特別車


我地既任務要拎咖哩牛腩呀


做咩彭子咕咁既樣?



咪因為我話要係架lift 度自拍囉哈哈


 


 


 


No comments:

Post a Comment