Wednesday, August 5, 2009

The Leung's Camp 2009 之水泡與晚餐活動篇

 


2009-08-01 (Saturday)


CLICK BACK TO ::
The Leung's Camp 2009 之準備及wakeboard 篇


上回講到我地玩wakeboard
之後就到大水泡時間喇!!


拎住我份生日禮物係又影唔係又影


首先就係包包同大佬仔玩! 睇佢地飛下飛下就知刺激啦!


後尾都係玩單人.. 每個都先坐係度玩, 之後扒係度

係勁好玩! 好玩過香蕉船呀哈哈


阿欣


姑丈


彭子咕


包包


玩完太陽都落山喇, 我地要返去食飯喇!!


我地呢個camp 既大廚
好enjoiy 煮野食既姑姐~~


姑姐煮呢好辛苦, 呢邊就有人係度偷食


為左影大合照我專登帶個腳架黎影相哈哈


食完野我地抽牌食碗! 拎到最細牌個兩個洗


就係呢兩個一黑一白喇


食完飯其人七個去左釣夜魚
我,姑姐,阿欣就最醒目 - 唔去!!
因為我唔想換衫返黎又要沖過涼好麻煩哈哈


本來佢地係去chalk 墨魚既, 但最後只chalk 到一條
就轉「殺」網釣魚喇!!


魚穫好似好少咁wor.....


最後都有ok 多


我地既宵夜


佢地九點半先去.. 一去去左三個鐘等到我地三個好眼訓
最後差唔多兩點先食宵夜!!!!


仲有涼粉. 最近我上左涼粉癮, 發覺涼粉好好味


三點幾喇.. 前一晚咁「早」訓既我地仲唔訓
係度睇睇完都唔知佢講咩野既 death note..


聽日又水上活動去!!!


 


 


No comments:

Post a Comment