Thursday, August 27, 2009

QINGDAO TRIP Day 1 (II)



2009-08-27 (Thursday)


上回講到同姑姐兩個落去周圍八下
我地黎左奧林匹克帆船中心
佢只係響我地酒店後面... 所以相當方便就可以去到



呢個地方都幾唔錯..
遮哂d 中文字就1d 都唔覺似返左大陸 (我知我講緊廢話 )
佢有我好鐘意好外國feel 既木板地.. d 海水都算好清




呢個旅程十張有九張見到我個樣既都係自拍
我成日怕大機難控制..我媽同姑姐都難得唔好會out focus
自己影自己就最方便哈哈. 做返幾日港女啦唯有


guess what is it?
姑姐話係聖火盤;我就估係燈
最後姑姐走去問左個d 石Q叔叔.. 當然係我岩左啦!


書仔話要留意下青島d 坑渠蓋
原來真係幾有特色架wor


酒店全景.. 佢分左A,B,C,D 座
我地住D 座.. 俾inter con 個牌果棵遮住左


行個大圈黎到酒店既另一邊
我地發現左呢樣野


同一個世界. 同一個夢想既olympic '擺設'





呢日天氣好好!! 我地係的士上見到勁大勁靚既咸大黃呀!!
打算未來兩日都會去睇下有無! 唔知我地會唔會見到呢????

夜晚我地去左雲霄路美食街
呢一個係媽咪間廠介紹去食既


黎到青島緊係食海鮮啦! 都叫左ok 多野食
其中有扇貝


同呢個鬥蝦
鬥蝦超唔抵食!!


其實我都係覺得西貢果d 海鮮好味好好好多

食完我地就返酒店.. 呢晚好早就訓左覺
聽日就開始我地既full day sightseeing la!!

待續







No comments:

Post a Comment