Monday, August 3, 2009

我的成年蛋糕

 


2009-07-31 (Friday)


 


 


HAPPY 18TH BIRTHDAY TO ME!!


 


 


呢個下午.. 我同我既好姊妹們去左沙田食lunch
呢盒hello kitty 菲林都係尋日買.. 即用!
(其實我都仲係好憎hello kitty.. 不過佢d 即影即有相紙真係幾靚)



然後我就去左火炭整id card.. haha 純粹無聊先夾埋


夜晚係沙田同屋企人食飯..
除左the pang's 之外


仲有我契媽




食完the pang's 就跟埋我地返屋企切蛋糕!


我超級留心地睇緊烈火雄心3....... 既預告
因為返到屋企岩岩好十點半做完! 算啦上網有得睇


睇到呢d 就知我個生日蛋糕係咩啦!!



就係我聽過/見過好多次但完全未食過既天使蛋糕


我唔記我同媽咪講緊咩.. 不過都係串串貢既野黎架喇哈哈


全家幅


with the pang's 欠彭子咕




out focus 的大合照


make a wish.. 我身邊有個人已經準備吹


多謝大佬仔及時幫我黯住佢把口!


我個眼袋比我對眼更大!
因為尋晚差唔多天光先訓得著呀又


切好蛋糕先!!


 


待續...


 


2 comments:

  1. 18歲卜卜脆喇,,要生生性性呀,,
    KITTY真係好憎,,但見佢咁令又唔捨得唔買,,唉,,
    [版主回覆08/04/2009 23:47:00]我不嬲都好生性哈哈哈

    ReplyDelete