Thursday, August 27, 2009

QINGDAO TRIP Day 1 (I)



2009-08-27 (Thursday)

本來係同埋彭氏兩兄弟去既
但因為佢地要返工同無乜興趣所以淨返我地四個
其實到出發之前我都唔知自己有無揀錯
唔知會唔會勁悶.. 浪費左呢四日唔留係香港同朋友見面
(因為下星期日就要返美國........)

十點機.. 搭KA! check in 入去食早餐!
姑姐再一次一個代表哂屋企三位男士!!


好耐無落過窗口位哈哈.. 上一次係去phuket
因為坐aisle 位好方便唔會騷擾到任何人..
岩哂我呢d 成日走黎走去坐唔定既人


咳到甩肺咁搭飛機.. 唔帶返個罩都唔得


三個幾鐘之後就到青島喇! 落機搭的士去酒店
我地今次住呢間.. 新開左一年都無


佢d 黑色地板反光反到可以見到人裙底




等媽咪搞check in..


d 地毯幾型


哈哈.. 我個頭真係好鬼大!!


同姑姐一間房! 入去喇!!


上網睇佢有55% 都係sea view room.. 唔知我地係唔係呢??


有呀!! 對正奧帆中心個五環添呀


張床都算大


特別在廁所只用透明玻璃隔住
不過我都係鐘意海南島hilton 果個超開放超大jacuzzi 多d




有衣帽間.. 最好既就係有iron!!


媽咪要做野. 同姑姐落去周圍行下探下路先!!
媽咪同大佬仔間房隔離有條走廊通去另一邊..
影相又幾好架!!


lobby 個天花好特別










No comments:

Post a Comment