Friday, August 14, 2009

貴到傻的buffet 之旅 PART 1



2009-08-13 (Thursday)

廢事用返facebook 個粗俗event 名喇
俾個機會自己扮下斯文啦

第一次自己俾錢同朋友食buffet
好彩有契媽張85折卡咋哈哈
其實係同level 既酒店黎講呢間都算平
但次次食buffet 都唔係自己俾, 今次自己俾真係覺得貴

我地揀左去有折既朗豪酒店食
由人地開食到人地閂門哈哈

仲有碟掟添呀!!!


乘機渲洩心中的不憤!!


影張大合照先! 最唔鐘意開flash d 面油遮都遮唔住......








我地食dessert.. 食完呢碟之後飽到唔想再拎野食


睇咁多次都好想笑哈哈哈.. hogap你個樣真係好好笑


玩緊阿lin 部LX3


我見親你都諗起你係布吉俾我搞到你受傷哈哈哈


阿lin 做乜野??


佢落左糖水同鹽嚮billy 杯奶茶度


「飲杯!!!!」
我地飲杯既原因係想billy 飲野哈哈


飲喇飲喇!! 但點解佢無異樣既??!!


叫佢影相仲無野架wor


成杯飲哂都無出聲.. 問佢仲話無咩特別
你真係食完雪糕之後搞到無哂味覺呀哈哈哈
所以點解d 大人話出去食飯走開左返黎唔好飲杯野呢
咪就係咁解囉!! 一定俾人落左野落去架


lin 爺   lin 嫂


其實今晚影左200幾張相有大半都係手震架!!
仲未控制好部大機.. 點樣先唔手震呢??


成 木台 得我地兩個女既







No comments:

Post a Comment