Friday, August 28, 2009

QINGDAO TRIP Day 2 (II)



2009-08-28 (Friday)


BACK TO BACK TO QINGDAO TRIP Day 2 (I)

司機車左我地去左八大關之一既小青島
其中佢係一個島.. 以前d 德人軍人租用呢度



佢對面就係海軍博物館


我地沿住海邊行左一個圈




司機auntie 身兼tour guide..
佢話呢d 係火車路黎架!


見肚餓就叫司機auntie 車我地去食晏
我地話要食平民d 既野.. 佢帶左我地去書仔無提及既劈柴院


俾我感覺有d 似北京食街..有唔同特色既中國食物食


可能因為食晏時候呢度好多人
can u find me?


我地見到有燒魷魚食
新鮮既$7. 無咁新鮮既$5
我地緊係揀新鮮架啦.. 唔驚肚痛咩你估..


真係幾好味架!!


我地入左間溫州麵館度食
其實佢可以周圍嗌野食其中一間鋪頭食
不過要俾按金for d 碗.. 食完拎返d 碗去鋪頭找返$ 就ok!


門口有呢個銅像


下一站我地去左總督樓.. 當地人叫德國王宮


入面d 燈好靚..




毛澤東訓過呢張床架..




天氣唔錯! 影返張相先!!




呢條樓梯架空架.. 都幾少見




呢日真係去左好多地方又影左勁多相
揀極都揀左好多出黎!! 所以今日會好多..




1 comment:

  1. 睇到d相...好想去呀 歡迎有空去我個blog逛逛啦!!
    [版主回覆10/19/2009 10:37:00]得閒同你D屋企人去下啦!

    ReplyDelete