Monday, August 24, 2009

生病了。真抵死



2009-08-24 (Monday)

生病了
鼻塞。狂流鼻水。喉嚨乾涸
近近地即刻走去睇中醫啦.. 點知就後悔喇
乜睇中醫咁鬼貴架咩? 定係我太耐無睇呀??
總之我去遠d 睇返平日個西醫啦!!
依家都仲係咁嚴重. 希望可以係星期四前好得返啦

尋晚好即興話姑姐黎我地度煮飯
所以今日又見到the pang's 囉!!

因為我地個個係大食積.. 所以要準備好多野


姑姐買到尋日我地食既asparagus.. 不過好貴呀成$10 一條!!




大佬仔就繼續呢埋係房打機


有姑丈釣的魚


姑姐拿手菜之一 - 好好味的手撕雞


仲有呢個凍食.. 大尾魷配涼瓜
不得不提既係條大尾魷係姑丈尋日載人玩wakeboard 時釣架!


意粉汁




四個男既又鋤dee


遮返住自己間中學名先!!




多謝姑姐again! 你煮既野真係好好好食!!!


差唔多食得!!






其實仲有sirloin!!!! 好味過尋日個塊呀哈哈


睇下幾juicy~~~~~




食完呢餐仲咳多d.. 真係抵死!!!



No comments:

Post a Comment