Friday, August 28, 2009

QINGDAO TRIP Day 2 (I)



2009-08-28 (Friday)




食完早餐就開始我地今日密集式觀光喇!
諗住包架車玩一日.. 問下酒店果個爛的士開價500蚊一日

我地緊係無咁蠢啦! 媽咪打去廠叫人幫我地包架車先300蚊
不過今日無.. 咁我地就打的打的再打的啦



酒店lobby 另一面既樣貌


本來今日去嶗山既.. 但係我地見聽日包到車就聽日先去啦
今日我地去左八大關!



又有木板路喇!!






呢個trip 我帶左三部相機哈哈


我地都唔知自己由邊度開始行既哈哈




漫無目的咁行下都幾舒服
佢曬得黎又有海風都幾正. 唔會好似香港咁好鬼焗




有人影婚紗相.. 不過佢地件件婚紗都 '黃gum gum'
俾人既感覺係極度污糟! 同埋新郎果d 衫都幾搞笑
見到有個係通花lace 袖哈哈... 真係怪


呢個係第二浴場.. 姐係beach..
不過要俾錢入去好似美國果d 沙灘.. 所以廢事入喇




行行下我地見到花石樓
書仔話d 人係黎影婚紗相既.. 都要$6/人架!




姑姐好怕呢d 籐生係d walls 度.. 話好恐怖wor
但我好鐘意哈哈..




真係專俾人影婚紗相.. 整呢兩舊野係度都幾不知所謂




好熱好熱.. 行行下跳上架的士
呢架的士開勁冷氣好正! (你要知道big6 d 的士既冷氣有幾「勁」先得架)
佢問我地包唔包車.. $40 蚊一個鐘價錢都幾合理
同埋個司機都幾nice.. 所以我地就包左車繼續我地既sightseeing 喇!!






No comments:

Post a Comment