Sunday, August 9, 2009

my 3rd birthday cake

 


2009-08-04 (Tuesday)


CLICK BACK TO typhoon comes = mahjong time


上到姑媽度要等齊人先開飯


佢地就係度睇返細細個d 相
(包同咕實在露得太多, 今次要打一打星星先!)




今晚既大廚係姑媽.. 佢整既白切雞簡直係無得頂呀!!!


幾個又鋤dee


就係呢碟白切雞啦.. 我地個個都好鐘意食架!!



食完飯有蛋糕切!!




其實今日既main purpose 係表姐話補祝我地兩個七月之星既生日架!



佢地唱緊生日歌, 我就係度自我陶醉


make a wish!! 其實呢個係我既3rd wishes 喇


blow candle~~


彭子咕都有禮物收哈哈


麻麻


麻麻與在場既孫仔孫女們


切蛋糕!


多謝表姐既禮物!!


彭子咕收到朱古力一盒


 


 


No comments:

Post a Comment