Monday, August 17, 2009

密密見!

 


2009-08-15 ( Saturday)


今日又同朋友們出街喇!
我發覺我地一係成個月唔見, 一係就密密見


今日唔係食buffet.. 係出去睇戲
睇戲之前去左UCC 食飯


見到個to-be-police. nice to see u again!


今日阿lin 帶左呢副陳亞珍眼鏡出黎俾我地玩


當中以hogap 的扮相同副眼鏡最最最襯


best shot of the day.. 呢張真係笑死我
你個樣同你件衫個隻ape 相似度達95%呀!!



因為我地多人, 同埋趕住睇戲...結果要分開坐




呢對情侶對鏡頭既觸覺好感銳



跟住我地轉戰去我呢個大鄉里未去過既elements


今日我地睇既係G.I.Joe



男子組影多相先!!



影完就入去睇戲喇!!
呢套係must watch item 呀! 特技好無悶場好緊張
最緊要係男主角係好靚仔既 Channing Tatum
姐係做Step Up 既男主角呀!


睇完我地諗住去食吸宵夜


點知......


我地慕名以來架!! 但都無得食


最後都係返落mk 食甜品館算喇!!


 


nice day with you guys.. 唔知我走之前可以見多幾多次面呢??


 


 


No comments:

Post a Comment