Monday, August 10, 2009

肥死。肥死。遲早肥死!



2009-08-10 (Monday)

原來今日係我農曆生日

晨早起身過海整BNO.. 主要係要加返個英文名
哇真係一次比一次貴架!!

整完食埋lunch 之返屋企
去左食burger 哈哈哈 我係美國真係無咩點食過
因為全部都唔好食既..... 我覺得
m記, burger king, kfc 全部都係香港好味過佢好多倍

成日經過city super foodcourt 都想試架喇


叫左三個combo


一個轉左做onion rings


我覺得好味過freshness burger.. d 肉好juicy
不過最後都係食唔哂.. 因為好油好熱氣!






2009-08-17 (Monday)

呢排鼻敏感好嚴重! 所以要去拜訪下我地個家庭醫生
我去睇去真係一年一度架.. 年年都要去睇佢拎藥

睇完我同媽咪去左尖咀食飯
尋日先指住呢間同佢講好似好好味.. 今日就黎試喇!!

望住維港食飯真係好正..




頭盤.. 呢個真係幾正! d scallops 好好味! 仲有鵝肝


呢個係我既main course.. 我揀錯野啦..
想食墨汁野但係佢係配薯仔麵糰.. 想試下新野
但d 薯仔麵糰係撈cheese 所以好好好漏!!


媽咪呢個係鵝肝配三文魚意粉? 唔記得左嚕
佢呢個好味好多哈哈


我會再返黎食架!! haha









2009-08-18 (Tuesday)

想食applegreen 好耐但無人陪我去
今日拉左jona 去同我食哈哈

薯皮


明丸子意粉


banana turnover


個dessert 係最好味! haha.. 無我想像中咁好食
不過都係一間食完會返轉頭既餐廳!



食咁多好野真係遲早肥死我囉!!



2 comments:

  1. Triple O's 既mushroom burger 加芝士.......正!!!
    [版主回覆08/21/2009 13:37:00]YES.. 真係好正!

    ReplyDelete