Friday, January 14, 2011

與姐姐行街。與老朋友食飯



2011-01-14 (Friday)

呢兩日既時間都係同朋友一齊

尋日同左班同大學既朋友出黎食飯

其實團內我識2個only, 其他全部都係新識既

初初都驚好悶無野講, 但end up 都okay wor

nice to meet you all*


今日就同我姐姐行街哈哈

何解我會叫佢姐姐呢? 一陣你地就會明架喇

終於都有時間行mk, 行花園街買平靚正既衫:)

最後當然係大收穫啦!!

行到咁上下我地決定坐低hea下同偷wifi




偷wifi 呢樣野我返hk 咁耐真係做得最多

依家清楚哂tst d mall 邊度有free wifi, 有幾耐wifi 哈哈

全因為我個iphone 晌美國出

開data roaming 的話我隨時收到5位數字既電話費單@@



哈哈我地係咪有幾分似樣呀???

就係因為summer 既時候我地影過張戴帽既相

不約而同地有人話: 哇乜你地咁似樣既

咁就索性叫佢姐姐算喇哈哈


呢日真係笑到癲, 好鐘意同你行街呀hehehe


收穫豐富


仲好似岩岩行完東門返落黎既樣子


再行埋我好耐無行過既潮特

哇搞乜鬼依家咁多惡搞版既卡通人物呀

你好醜樣呀miss飄零燕


我係好憎hello kitty

但奈何佢d iphone case 真係幾靚

我揀都要揀個無樣既哈哈


完全醜化哂我既chip n dale 囉咩事呀=,=


同我個新case 影返張相先

不過出blog 之日個case 已經俾我跌到有2個缺口

我下次都係用返d 平平地幾廿蚊個既case 算喇


臨別都要再影個相先!! 暑假再見啦

我相信今次暑假我地會密密見架喇wahaha


下一站就去tst 同我既小學同學食飯

終於都有機會試到博洛尼亞既酥皮面包

真係幾okay wor~~~


每次返黎都要約出黎食一次飯既昕昕*




忙碌精彩既節目陸續有黎呀哈哈



No comments:

Post a Comment