Thursday, January 6, 2011

痴餐記



2011-01-06 (Thursday)

今晚媽咪去左做yoga

無飯食既我就去左姑姐度痴餐啦哈哈



邊爐夜, 係姑丈要求既

佢話佢腰骨痛又廢事姑姐搞咁多野

佢叫姑姐簡簡單單買魚蝦蟹呀肥牛呀丸呀返黎烚下烚下就算喇

wa 真係好簡單wor haha 簡單得黎都要有要求!!

姑姐出手又點會簡單得去邊丫~~~


蝦同蟹就無喇, 靚魚就有一條~~~


CHEERS~~~~~~~


飲飽講餐飽充滿笑聲的一夜

乜都當笑話笑下就算啦, 何必介意咁多野呢*



去姑姐度食飯最好既就係有專人送我落去搭車

早就送我去火車站; 夜就幫我call 埋的士送我落大門口

呢個貴賓式既服務唔係個個都有得享用架

我呢個佢最愛既表妹就有喇

唔該哂你呀肥肥咕*


haha 著左羽絨成隻polar bear 咁




好快又見lu~




No comments:

Post a Comment