Sunday, January 16, 2011

Family Day



Happy Valentine's Day to everyone



繼續以龜速UPDATE 我個BLOG 中....

2011-01-16 (Monday)

尋晚玩到好晏, 搞得黎訓都3點幾4點

今日又約左表姐食lunch



見見佢個契姨甥女Adriona*


仲有我個表姨甥仔立言


呢個係立言畫既表姨with hat, aka 我 :P


芯翹1d 都唔怕醜

上次見佢仲未識行識講野架




哈哈呢張係我favorite




有小朋友既地方就會有咬左一啖既蘋果既產品

有時候我覺得小朋友比我地更addicted!!!


短短既一聚, 希望下次可以見耐d 啦!!

講左好耐話入馬灣我都未去過呀


媽咪今晚飛左去做野

咁岩之前阿哥又搵我, 咁就上麻麻度食飯啦

佢周圍同緊我d親戚講我好忙好多朋友好唔得閒

我今晚就好得閒咁同你食飯啦!!!


食完飯我地去左搵姑姐姑丈食糖水呵呵呵


媽咪不在家, 呢個星期我準備作反喇 ;D



No comments:

Post a Comment