Sunday, January 23, 2011

快要離開了



2011-01-20-23 (Thurs-Sun)

媽咪公幹既一星期

出足咁多日街!! 晚晚都夜出夜歸哈哈



呢一晚契媽一早約左我食飯

項b 同契姐都有出黎呀:) 去左海運食韓燒


每次返黎都要掂下部琴先安樂

因為我怕有一次我返黎唔見左部琴呀!!!!

我媽成日都話我唔彈不用掉左佢唔好side 地方-______-

呢個琴由我七歲已經進註呢個屋企

唔可以無左佢架!! 所以點都要掂下, warm up 下部琴~~~


夜晚去左沙田意粉360食飯

 食左上次同lowing jehjeh 食過好好味既dessert

不過今次食就唔係太好食

好甜呀... 或者果日心情好甜食乜都甜d wahahaha


星期六夜晚又出動

去左睇新少林寺!!

好多人都話好悶唔好睇, 但我又覺得唔係wor

有感動位, 有緊張位!!!

加上有華仔同著乜都好鬼型既謝霆鋒wor 哈哈

每個人既品味都唔同, 同我一齊去睇果個都覺得好睇就得啦呵呵呵




星期日本來就諗住唔出街晌屋企抖下既

點知最後都係出左tst 食飯....

最後當然完全無後悔過出去啦, 因為食得好開心

成程飯都笑到傻左哈哈

相信隔離木台果對男女尷尬非常, sorry!!


不過呢一日回家既路上開始感情豐富

開始唔捨得走lu........

check-in 完之後更加失落

好快要離開喇:(



No comments:

Post a Comment