Monday, January 24, 2011

預祝麻麻生日飯 PART2




上回講到大廚帶領d waiters 拎壽包出黎

緊係叫麻麻make a wish, blow the candle la


我地真係好無聊, 搵d patpat 包黎玩




姑丈呢個叫向下望, 完全唔係逗雞囉-,-


哈哈原來係得我一個人成功逗雞, 呢3父子都失敗左哈哈


麻麻生日又點可以無禮物呢~~~




麻麻好心急想拆開睇下份禮物係咩野

忽到我叫麻麻冷靜d 慢慢黎哈哈


好多人都會覺得送禮物俾老人家送食物就最好架喇

我家麻麻好搞笑架, d 人送野食俾佢佢食唔哂就俾哂我姑姐

所以我一定唔會送食物

麻麻屋企最多就係相, 但就偏偏無我地每家人既全家福

所以呢, 我去左搵個可以放哂我地5個families 加麻麻既相架

再曬相擺入去送俾麻麻喇

簡簡單單一份禮物就可以tum 到老人家好開心啦

睇下麻麻個樣就知佢有幾鐘意份禮物啦


唔只麻麻鐘意架, 其他人都好鐘意呀哈哈




多謝阿哥晌milan 帶返黎既hamhamham

可惜我聽日走無得食.... 早知帶埋佢返黎啦!!!!!!


送返個kiss 俾麻麻先hehehe

麻麻招牌開心樣----笑到見牙唔見眼


yeah~~~ 連麻麻都有v 架哈哈


跟住我地幾位非常小既小朋友去左公園玩burn 下d calories


玩到勁驚呢舊野爛哈哈哈




summer 見喇~~~~




好耐無叫過彭子咕揹我, 重死佢哈哈


最後既一日非常充實

返去要執行李lu







1 comment:

  1. 你份禮物真係好有心思WOR~~我都LIKE!!
    [版主回覆02/24/2011 07:37:00]哈哈多謝多謝

    ReplyDelete