Monday, January 17, 2011

farewell。天台BBQ。mission completed!



2011-01-17 (Monday)

尋晚臨走時阿哥約我今日飲茶

但又無講個時間我知, 咁我緊係訓到有人打黎叫我起身啦

點知今朝姑姐打黎佢地係已經準備落街......

結果要9秒9搞掂哂出門口





阿哥聽日走喇, 今次返黎好似見面多左又多野講左

wish you see you soon*

多D 返黎香港啦, 又或者我多D 去溫哥華哈哈


夜晚去左同班NY FRDS 晌MK 天台BBQ

當我果日聽到話去MK BBQ 時呆左一呆, 仲以為佢地講韓燒

真係孤陋寡聞!! 不過行果7層先上到去你都唔好話唔辛苦哈



又識左新朋友囉NICE :)




2011-01-18 (Tuesday)

今日係一個又特別又忙碌既日子

我借左阿lin 過橋去準備hehe

黎到九龍城, 先去食黃明記先啦

對上一次食係5年前媽咪入院做小手術

姨丈勁好人咁外賣左好多碗上黎俾我地食

媽咪已經話無以前咁好食, 之不過呢, 我以前都未食過

所以我覺得不過不失啦, 我都係去食我最鐘意既銀針粉姐其實哈哈


跟住我地再去埋公和食豆腐花

點知係唔好食....... 食完之後我地2個玻璃肚都頂唔住-,-


黎九龍城既主要目的就係為左佢喇


拎住佢去搭小巴返九龍塘真驚險

架車勁快我勁驚入面d cakes 散

俾阿lin 笑左我好耐, 差d俾人拍片架喇


唔該哂你呀!!! 任務完成!! 聽日見啦哈哈:)


返到屋企放低個蛋糕又要出去買送

買完送仲要去上水洗埋牙!! 今日真係勁多野搞

今次煲白側魚煲白蘿蔔 好甜好好飲同無乜骨!!!

仲有人守諾言幫我清哂d 送呵呵呵


我知你今晚好滿足既

happy birthday!!! :):):)






No comments:

Post a Comment