Wednesday, January 26, 2011

砌雪人!!



2011-01-26 (Wednesday)

返到黎呢個lonely 既城市

jetlag, 5點就醒左喇... 不過好彩呀趕得切黎個快快既webcam hehe

聽說有場snow storm 黎緊, 所以呢2日都返唔到dorm la

大佬聊我砌snowman, 食完個晏抖陣就出動啦!!



已經開始落緊雪










見係你第一次, 你要砌多d 喇哈哈


我就影相好過喇, 加上我地得一對玩雪用既手套

我個好醒既細佬唔記得帶過黎囉


佢真係好俾心機砌


我都有幫下手架


搞掂!!! 佢個咀砌得最辛苦

因為我係用好細粒既通心粉慢慢砌既哈哈




每年一個snowman 大功告城!!

今年呢個仲要係最見得人既哈哈

多個人砌係開心d 既


不過第二日個snowman 已經俾大雪淹沒左

想擺多幾日都唔得!! :(







No comments:

Post a Comment