Sunday, December 14, 2008

四年了....

 



 


it has been four years.......


 


每年呢一日我都會講句「時間真係過得好快!」今年都唔例外.. 四年喇你離開左我地四年喇
你這個女兒, 今年比以往更眼淺....... 見到人地屋企齊齊整整自己就咁樣真係唔多好受
不過依家我地三口子都生活得好開心呀!! 又黎唔到拜你喇.. 不過唔緊要啦
我知你睇住我唔俾我行差踏錯! 八月個陣我應承過你我十二月反黎會搵你
放心, 我一定會! 等我啦爸B*



1998年豬表姐結婚, 同梁家希第一次做花女花仔..地點正是我地grad din個度
呢張相我每次睇都會笑, 笑媽咪塊面既顏色同隻手完全唔match
塊面白到成隻鬼咁哈哈哈..翻影呢張相影得唔好, 連我都變左隻鬼
P1040228a.jpg


No comments:

Post a Comment