Monday, December 8, 2008

Chappy*


 


 


 


 


隆 重 介 紹,勁 得 意 的 Chappy!


佢 真 係 勁 得 意,同 一 個 bb 完 全 無 分 別 呀 哈 哈!我 仲 話 佢 同 立 言 有 幾 分 相 似


係 係 可 愛 個 方 面 囉 豬 表 姐,你 唔 好 誤 會 我 既 意 思


不 過 呢,立 言 好 似 屬 狗 架 wor。。哈 哈 哈


尋 日 其 實 唔 係 同 佢 玩 左 好 耐,不 過 第 一 次 見 佢 呢,


完 全 無 個 種 驚 佢 既 感 覺,反 而 我 好 主 動 咁 去 摸 佢 同 埋 佢 勁 香


差 唔 多 架 喇 表 嫂 用 貴 野 幫 佢 沖 涼 哈 哈


唔 講 咁 多 喇,睇 相 吧 啦


呢 兩 張 影 到 勁 似 d 廣 告,我 既 影 相 同 執 相 技 術 又 好 左 喇 yoyo


 

 


表 嫂:「BANG!BANG!BANG!」佢 即 刻 扒 係 度 扮 死



係 咁 咬 呢 塊 野 咬 到 唔 鬼 理 我



表 哥 幫 佢 著 上 呢 件 勁 型 既 褸 之 後,佢 freeze 左 係 度 幾 分 鐘 笑 死 我 地



anways, nice to meet u chappy*


 


 


 


 


No comments:

Post a Comment