Sunday, December 14, 2008

火起..

這 個 星 期 香 港 發 生 太 多 事 喇,全 都 是 令 人 火 起 的 事!


人 就 係 咁 犯 賤,當 你 好 想 知 一 樣 野 既 時 候 你 會 不 惜 一 切 咁 去 睇,


理 得 個 擁 有 人 死 都 走 去 睇!呢 種 無 禮 既 表 現 我 做 唔 出,得 賤 人 先 會 做 得 出


不 過 我 警 告 你,你 再 搞 到 我 既 話 我 唔 會 同 你 客 氣!


本 來 我 打 算 唔 理 你,但 你 做 完 呢 件 事 之 後 聊 起 左 我 把 火。。。。攞 黎 賤!


 


第 二 件 事 令 我 更 加 嬲,我 真 正 知 道 咩 野 叫 有 異 性 無 人 性!


 講 到 底 都 係 你 既 朋 友,你 為 左 呢 個 人 黎 話 佢 !?你 飲 左 迷 暈 湯 定 啦


我 依 家 差 唔 多 日 日 發 夢 都 見 到 你 ,乜 發 惡 夢 既 唔 係 應 該 係 你 咩?!


 


尋 日 睇 左 周 慧 敏 同 倪 震 既 分 手 聲 明,不 枉 我 細 個 咁 鐘 意 周 慧 敏 ,才 女!


「顯 微 鏡 下 看 世 界,任 誰 都 難 合 格」


「 香 港 這 片 是 非 地,無 風 三 尺 浪,


暗 箭 來 自 四 方 八 面,行 差 踏 錯 一 步 就 如 掉 進 鬥 獸 場。」


這 麼 大 方,只 有 你 一 人 做 到!至 於 倪 震 真 係 不 予 自 評,篇 野 九 唔 搭 八!


不 過 呢,原 來 做 人 第 三 者 既 個 個 都 覺 得 佢 地 理 所 當 然 架


張 茆 見 佢 地 兩 個 打 聲 明 佢 又 打,無 文 采 仲 勁 多 錯 別 字,同 才 女 完 全 無 得 比!


「 喜 歡 別 人 的 男 朋 友 沒 錯 , 是 我 喜 歡 的 就 要 爭 取 。」


哇 我 睇 呢 句 之 後 真 係 好 想 打 佢,個 個 狐 狸 精 都 係 咁 x 賤 格 原 來


 


anyways,我 期 待 我 反 黎 時 見 到 既 情 景!


No comments:

Post a Comment