Wednesday, December 3, 2008

This is what a friend should be...

 


 


 


 


黎 左 紐 約 讀 書 同 埋 發 生 左 呢 件 事 之 後,我 才 知 道 誰 真 是 我 的 朋 友。


依 家 多 左 好 多 人 聊 我 傾 計,那 些 在 香 港 不 多 聊 天 的 朋 友 都 主  動hi 我、


了 解 一 下 我 的 情 況,看 我 的 生 活 過 得 怎 樣。


或 許 他 們 是 因 為 找 不 到 朋 友 聊 天,剛 巧 看 見 我 在 線 然而 跟 我 say hi,


但 不 打 緊,只 要 你 地 同 我 傾 計 我 已 經 好 開 心!


因 為 起 馬 我 在 你 們 心 目 中 佔 一 席 位,起 馬 你 們 在 msn list 中 選 取 了 我。


知 道 有 些 朋 友 回 港 後 甚 至 將 來 都 沒 機 會 再 一 起 玩 樂 了,


真 係 唔 想 因 為 今 次 呢 件 事 令 到 自 己 無 左 一 班 朋 友 !


皆 因 你 們 對 我 十 分 重 要 , 你 們 給 我 無 限 的 歡 樂。。。


 


 


 


 


 


No comments:

Post a Comment