Saturday, December 6, 2008

It's snowing!!!!!!!!!


 


 


 


 


嘻 嘻 嘻


之 前 真 係 唔 多 想 見 到 落 雪,但 今 日 下 午 我 望 住 個 天 係 度 諗 幾 時 會 落 雪


農 曆 話 聽 日「大 雪」會 唔 會 真 係 落 雪,甚 至 大 雪 呢?


頭 先 我 岩 岩 沖 完 涼 洗 完 頭 出 黎 諗 住 睇 下 有 無 雪 啦,


點 知 真 係 有 wor!仲 要 係 幾 大 雪 添 wor!


九 秒 三  衝 反 上 房 拎 相 機 出 去 係 咁 影 相 影 相 影 相


影 到 有 車 經 過 停 左 係 度 望 我,跟 住 我 驚 所 以 走 去 後 門 繼 續 影


唔 理 自 己 幾 肥 個 樣 幾 樣 衰 影 左 勁 多 自 拍 哈 哈 哈 哈


最 後 淋 到 成 身 雪 先 反 入 屋 勁 興 奮!


最 低 能 既 係 見 到 綠 雞 online 我 問 佢 想 唔 想 睇 落 雪,


跟 住 就 開 webcam 搬 個 電 腦 出 出 面 俾 佢 睇 哈 哈


真 係 有 一 種 莫 名 其 妙 既 興 奮,仲 好 想 周 圍 同 人 講 終 於 都 落 雪!!


對 上 一 次 見 雪 係 2005 年 新 年 既 北 海 道,個 次 係 第 一 次 見 落 雪


而 今 次 係 我 第 一 次 係 紐 約 見 雪 同 落 雪 !wowwowwow


聽 日 會 出 街,到 時 我 要 影 好 多 好 多 相,帶 埋 魚 眼 仔 出 街 先


睇 相 時 間:


一 開 頭 諗 住 岩 岩 沖 完 涼 廢 事 行 出 去



點 知 都 唔 理,專 登 行 出 幾 步 等 d 雪 淋 落 自 己 個 頭 同 身 度



好 大 雪 呀!!!!!



1)腳 印 同 埋 凍 彊 左 既 腳 指;2)走 反 入 室 內 之 後 既 低 能 樣 哈


 


WOW EXCITED


 


 


 


 


 


 


No comments:

Post a Comment