Monday, December 29, 2008

Macau Trip No.2 Day 2*


 


Macau Trip No.2


 


Day 2


 


九點幾起身不過搞到十點幾先落去食早餐..一早起身就發現兩個斷背同埋有個rapper


再有三舅母教拉筋, 死肥咕做受害者
 

係food court食完早餐上黎hea陣就走, 搭shuttle反碼頭再搭shuttle去永利
個到高貴過Venetian啦! next time要住呢度


去到媽話要賭反一個鐘先..咁我同咕跟埋入啦點知我地唔記得扮情侶
同埋跟住媽入去, 結果我俾人check身份証之後好柒咁俾人請我反出去
等咕行個圈出黎我地2條友就周圍hea..悶到想死呀真係, 又眼訓wor!
跟住我地嘗試入第二次, 今次拖住入點知呢, 又俾人check囉頂
最後我地2個好柒咁走反出去哈哈! 行到去第三個門口, 我地企係度i下, 點知咕聽到人地話
甲:「留意十二點方向」乙:「下? 白色風褸個個?」甲:「係呀, 唔好俾佢入黎!」
哈哈哈我地已經俾人black list左喇勁柒..一個鐘之後我地就去反十月初五街
排隊食蝦子撈面, 明明上次就無咁多人既仲要好食d, d人又無咁串哈哈


食完去食反個「尚pi拉」就去碼頭搭船喇..咕今日做左黑白人


哇我訓足成程, 今日都唔知做咩成日都好眼訓好倦! 反到香港就去上水搵埋姑丈食強記!

今日同彭子咕好鬼襯

食到飽到行唔郁咁樣反屋企


回家抖左陣出去搵誠同莊森.thanks 你的CS3, 葉東誠!! 傾左個幾鐘, 兩個好人陪我呢個怕黑既反屋企


今次旅程未夠開心未夠盡興, 絕對唔係因為同行既人而係自己諗反上次澳門之行既野
成日都話:「我上次黎............」唉  為何我仲要念念不忘? 不過其實自己已經預料到...


No comments:

Post a Comment