Sunday, December 28, 2008

Macau Trip No.2 Day 1*




 


Macau Trip No.2


 


with the Pang's


Day 1


約左彭氏九點半太和等點知九點屋企另外個兩條友都未起身
平日做慣比較盡時既我地, 係呢個假期唔知點解做左遲到個班 


搭火車去上環因為今次搭Turbo Jet


上到船影下相plan下行程訓下覺..落船就搭shuttle去Venetian! 個mainland guy真係.....


等媽check-in個陣又影相! 好無聊呀我地哈哈


上房擺低d野先, wow勁大張床軟林林好舒服呀


呢個係包間房哈哈, 再加媽既白痴pose

跟住行去官也街, 食反上次食過既假魚翅面! 同上次一樣, 完全清哂因為好好味
 

次仲食左魚蛋,葡撻,鮮芝士蛋糕! 個葡撻岩岩新鮮出爐勁正呀*


食飽就反Venetian行街,再次見到呢個白色人

我地仲見到第二個w/另一個pose, 佢對隻唔識眨架
跟住又見到好多呢d characters, 係咁影相, 以為自己入左disneyland囉真係
去左必去既NaRaYa不過買唔到想買既野..再行左去four season個邊影相


同彭子咕,包,姑姐入賭場..我終於都明點玩老虎機哈哈哈真係蠢
不過都係輸哂d錢, 財散人安樂! 跟住仲玩左大細.. 呢個好玩好多~
玩左陣就上反房訓左半個鐘再打的去十月初五街食飯.等位個陣食左好貴但好好味既牛雜!

食陶陶居, 今餐真係豪食呀

食shark fin (要打英文懶係high class) 好大抽好好味好正哈哈哈, 其他送都好好味wow


食完去左議事亭前地發下癲影下相



上次白天去既地方今次夜晚去..影左好多好多白痴相呀真係! 我都未試過跳到咁鬼高架哈哈

之後去食「yik鄧單」同「尚pi拉」拍左段片, 真係俾彭子咕笑死哈哈哈
都唔係食野淨係係度大笑,片遲d會upload上facebk*


反到酒店就直接上房..由於梁家希唔夠18歲, 我地要係咁兜路! 造就佢地三個白痴玩部相殘lift


仲有去個台度扮白色人不過唔成功哈哈


反到上去等沖涼個陣我已經訓著左, 沖完涼再訓! 都未試過去旅行我係第一個訓


明天待續


No comments:

Post a Comment