Thursday, December 4, 2008

好化學..

 


 


 


 


上 上 下 堂 無 啦 啦 有 announcement,


principle 話 今 朝 有 個 freshmen girl 俾 巴 士 撞 死 左。。。


聽 完 我 個 心 離 左 離,唔 知 點 解 我 覺 得 好 驚,


件 事 好 似 同 我 好 近 好 近 咁 樣,但 我 完 全 唔 識 個 女 仔 。。。


令 我 諗 反 起 上 年 呢 個 時 候 聽 到 譚 伯 發 生 意 外 既 消 息,


個 陣 係 旺 角 街 頭 收 到 綠 雞 既 sms,睇 完 自 己 六 神 無 主,


又 自 己 一 個 人,好 想 係 條 街 度 喊。。好 彩 個 陣 有 電 話 可 以 搵 人 傾。


 


人 就 係 咁 化 學 架 喇,朝 早 明 明 都 仲 同 屋 企 人 傾 計,


點 知 轉 個 頭 就 俾 巴 士 撞 死 左 同 屋 企 人 永 別。


可 能 聽 日 又 有 人 撞 車 死 左 都 唔 定,呢 d 野 真 係 話 唔 埋!


究 竟 我 地 既 命 運 係 邊 個 主 宰 既 呢?


如 來 佛 祖?耶 穌?自 己?定 抑 或 另 有 其 人?


下 一 個 發 生 意 外 既 可 能 係 自 己 都 唔 定,


所 以 要 珍 惜 每 一 日,愛 惜 身 邊 每 一 個 人。。。


我 擁 有 既 野 唔 多,只 要 有 你 地 我 就 足 夠 架 喇,所 以 你 地 唔 好 丟 低 我!



當 然 仲 有 媽 咪 個 邊 既 親 戚,不 過 呢 部 腦 無 你 地 既 相 哈 哈。。。


 


 


 


 


No comments:

Post a Comment