Sunday, January 11, 2009

唉...

 


 


 


唉....


我 都 好 想 渣 火 箭 到 天 空 去,咁 就 唔 洗 煩 唔 洗 溫 書 唔 洗 做 功 課


好 煩 呀!見 到 功 課 又 煩、要 溫 書 又 煩、係 美 國 仲 煩


我 想 要 一 個 發 癲 對 象 呀。。。。。 YF 幾 時 可 以 見 到 你  呀???


講 真,係 紐 約 最 開 心 既 就 係 同 你 吹 水,個 陣 我 先 會 開 懷 大 笑


你 應 該 要 對 我 既 爛 GAG 俾 下 反 應,咁 樣 我 會 有 成 功 感 哈 哈


好 悶 呀 對 住 兩 位 老 人 家 講 爛 GAG 佢 地 又 唔 識 笑 勁 無 癮


如 果 The Leung's 係 度 你 話 幾 好 呢 ,最 主 要 係 有  人 陪 我 搞 爛 GAG wor


想 下 好 啦!等 多 三 個 月 啦,去 溫 哥 華 我 就 會 開 懷 大 笑 架 喇


 


 


1 comment:

  1. 樂文凱淇的天空January 13, 2009 at 9:21 AM

    hahaaa... i like 爛 GAG 
    [版主回覆01/13/2009 11:35:00]hahaha  可惜呢度無人欣賞爛GAG 多D黎睇我BLOG囉, 話唔定你會發現爛GAG架哈哈 BTW, 好鐘意睇你BLOG  樂文淇淇好靚仔靚女好得意呀!

    ReplyDelete