Tuesday, January 20, 2009

嘔心*

爺爺 麻麻 芷茵表姐生日快樂*



 


哇今日好多人生日哈


好入正題!!
話說今朝當我好好咁享受緊我份早餐既時候..
(黎左岩岩五個月, 我食左三個幾月waffles哈..
唔係因為我鐘意而係我懶得去諗食乜野好. 而且waffles飽肚,
食兩舊粉糰落肚再加hot choco即刻暖哂唔怕凍哈)
無啦啦屋企個電話響... 原來係個鬼佬打黎既,
好喇hello完一大輪之後佢話: did i wake u up, bb?
我差d噴奶哈哈, 跟住我答: who the hell r u??
佢即刻收左線因為佢知聽筒既另一方唔係佢想搵既人
算啦我知你係邊個架喇不過你檢點d好無
我唔想呢個屋企有大戰爆發呀, 我會係受害者黎架!


 


 


No comments:

Post a Comment