Wednesday, January 28, 2009

赤口*


 


年衫三,赤口。


繼續待在家發呆.. 今日少說話為妙
諗諗下呢個新年係我講得最少野既一個
回想上年新年, 打牌打牌再打牌哈哈 不知幾開心


相更加一張都無影過.. 實在無野係值得拍照留念
雪, 影個唔知幾多十張; 食物, 影完只會令我更掛住香港既食物
人, 更加唔洗影.. 呢度新年唔會有人著新衫扮靚, 影黎無用
即影即有, 影黎都係浪費菲林唉
我唔反香港都唔洗旨意買單反機, 因為唔會影得多!


快讓我離開這個地方可以嗎?? 快讓我回到我最愛的香港可以嗎??
我寧願係香港對住某些人某件事唔開心, 總好過係呢度自己一個唔開心
起馬係香港我唔開心個陣可以約我d好朋友出黎麻
呼.. 梁家希你都係唔好過黎, 你會後悔架!!!!!!


最近, 我發現到樣野我好想買哈
好想搵過另一隻去取代我依家隻有特別意義既g-shock. 我唔想睹物思人!!


shocking pink 同熒光黃我都好鐘意哈哈.. 好似熒光黃正d :) 白色都係擺最後.. 太易污糟唔岩我!|
有無好心人可以施捨俾我呀 XD  呢隻總好過agnes b個隻丫, 呵~謝女士? 平d襯我d哈
今次反香港又大破財, 已經有勁多人好想擁有嚕~~~~~~


 


No comments:

Post a Comment