Wednesday, January 7, 2009

Recent Life.....

 


 


回 到 這 個 我 極 之 不 喜 愛 的 城 市 - 紐 約 ,


生 活 又 再 次 變 得 有 規 律 了,難 聽 點 就 是 死 板!


反 學 放 學 上 網 食 飯 上 網 沖 涼 訓 覺


悶 極 了!未 來 的 六 年 都 要 過 著 這 樣 的 生 活 哦 問 你 點 死。。。


加 上 腸 胃 炎 未 斷 尾 感 冒 又 來 找 我 了


今 次 上 學 時 發 現 喉 嚨 乾 涸,且 開 始 帶 點 痛 楚。。


加 上 不 停 流 鼻 水,現 在 鼻 窒 了!


哎 呀,天 呀 不 要 這 樣 對 我 好 嗎?不 要 每 月 一 病 好 嗎?


 


可 能 因 為 時 差 的 關 係,這 陣 子 當 了 一 個 老 人 家,


每 晚 十 時 前 上 床 睡 覺!但 不 要 以 為 我 一 覺 訓 天 光,


我 可 是 每 天 都 起 幾 次 床 呢~ 總 之 就 無 覺 好 訓 啦 !


 


好 啦,發 完 癲 要 做 功 課 同 溫 書,mid-term 快 到 了!


1 comment:

  1. NY..我當年為前男友流咗好多淚水嘅地方,但我依然好喜歡呢个city, 唔洗揸車都可以周圍去.
    [版主回覆06/14/2009 04:50:00]我都係呢個地方為我前男友流左好多淚水..........
    你都好.. 會鐘意呢個city.. 我1d都唔鐘意!

    ReplyDelete