Monday, January 26, 2009

我不喜歡這個年初一*


 


恭喜發財*


祝所有人由其自己身體健康!
祝CH MARK個個青春常駐!
祝反緊學既包括自己學業猛進!
祝反緊工既多勞多得事事順利!
祝拍緊拖既蜜運亨通甜甜蜜蜜!
祝未拍拖既包括自己今年桃花運暢旺哈哈!


 


反學靜英英.. 平日成日見到中國人, 今日想見一個中國人都好難! 反左兩堂就CUT出去行街
諗住買下野啦點知轉哂季..零下賣春夏衫泳衣有無搞錯!? 姐係叫我唔好買野但我最後都有買哈
去唐人街同表哥表嫂飲茶! 好開心呀飲得.. 同甄少峰又癲左咁囉..叉燒酥點薑蓉哈哈哈勁難食
飲完就反屋企


媽今朝叫我估佢今年封幾多錢利是俾我..哈哈你係咪發左達呀vicki tse!? 不過都多謝多謝嘿嘿


第一次大年初一一張相都無影過, 都無咩野值得影相把記憶留下來
呼.. 仲有好幾個咁既年初一等住我過....食cereal做晚餐既年初一都係第一次! 唔習慣也要習慣...


哎也好掛住我d屋企人呀.. 其實有無人記得今日除左年初一之外仲係爺爺既死忌呢???


今日其實偷偷地流下不少眼淚, 淚線非常之發達, 郁D就可以喊其實
眼見個個可以同屋企人慶祝新年點解自己無? 唔係話無, 有姨媽姨丈表哥表嫂
但我好唔慣.. 無左媽咪同梁家希.. 再加埋THE LEUNG'S既年初一我真係好唔慣.....


 


1 comment:

  1. Rhonda, I've get connected with your cousin in facebook already and he's really my primary school classmate.  Thanks for your help.  BTW, sorry for mis-spelling your name in my last post. Sinko
    [版主回覆02/05/2009 14:29:00]Actually I already knew when u first gave me comment but just want YF to tell u by himself! It is pretty amazing that can find sb who havent met for more than 10yrs! He talked about this today n I'm wondering y u suddenly googled his name :P nvm, ppl always spell my name wrongly or mybe my name is such 'special'

    btw, nice to meet u:)

    ReplyDelete