Friday, January 30, 2009

吵大獲*

HAPPY BDAY TO LEUNGHOYU*


 


尋日初四,赤口翌日。


 


想不到戰爭於赤口翌日發生,而且威力甚強。
一隻任性幼稚加一隻更年期既羊,兩者相差三十六年
我唔習慣佢既生活生式而佢又覺得我唔尊重佢
最後無計傾我走人 (其實就係要反學校考regents)
我真係唔掂.. 個人一激動就連淚線都激動埋!


是晚沒回家,emergency pajamas出動!到避難所避難
其實逃避係一個好愚蠢既方法~ 係香港我成日話同媽鬧交打死不離家
係屋企好食好住咁嘆我做乜要走!? 「離家出走個d人正死蠢」呢句係我成日都講既
想不到在紐約我嘗試到喇.. 其實都唔算離家出走..
首先個度唔係我屋企, 其次我有打反去話「我今晚係YF度訓我唔反黎喇」


係表哥度真係好舒服, 好有家既感覺.. 所以我好鐘意去佢屋企
表嫂話風水輪流轉呀 (中文突然進步左哈).. 想當年YF你..... 哈哈
留宿左一晚感覺十分好.. 仲好hyper添呀係佢地哈.. 只係我凍左成晚
cum左兩張被都咁凍.. 看來要帶套厚d既pajamas擺係你度喇yo


經過左一晚既hyper同逃避後, 今日咪又係要反rosedale~
keep silence.. 我會練成神功以後有人發癲我都無感覺無表情!! 哼
仲有年半要捱呀救命~


尋晚上YF度之前買左stawberries, 無人識欣賞我差唔多食哂. 好味好甜.. 最重要係好平!


可憐的chappy, 咁凍既天氣下俾人剪哂d毛
剪毛前:


剪毛後:


下次買電話要買反個有花花mode既!!


 


No comments:

Post a Comment